torsdag 8. september 2016

Veien videre etter Masterchef!

Hei godtfolk!

Mange av dere har helt sikkert sett meg i masterchef denne uken! En heeelt utrolig opplevelse som jeg vil huske for resten av mitt liv!
Nå er 1 års ventetid over og jeg må si at det var fryktelig irriterende å se seg selv ryke ut bare etter 3 episoder. Derimot har jeg lært mye av å se meg selv og det har gitt meg en enorm energi og iver til å bli myee bedre!

Akkurat nu flyr det mange baller rundt i lufta, og retningene jeg kan gå er mange og det er vel egentlig det jeg skal gjøre! Jeg har satt meg mange mål for dette året som snart er ferdig, MEN jeg er veldig nær på å nå noen av de!

Framover nå skal jeg satse mye mer på bloggen og i tillegg skal jeg satse på min video blogg. Der kommer jeg til å lage mat, men så klart satse en hel del på humor som er en stor del av min personlighet.. Mitt ønske er ikke å stå nypolert og invitere dere til et fantastisk hjem som oser av flink pike. Det kan være fint det, men det passer helt klart ikke meg!

På bloggen vil dere finne oppskrifter og fremgangsmåter og på videobloggen vil dere finne gale Astrid som dere så i masterchef. En spennende høst og snart kan jeg muligens avsløre en liten hemmelighet som jeg velger å holde tett om en liten stund til!

Setter utrolig pris på alle som har fulgt meg og kommet med fantastiske tilbakemeldinger!

Stay tuned så sees vi veldig veldig snart!







Astrid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar